top of page
Vyhledat

26.3. začnou práce na D1 na úseku mezi Velkým Beranovem (EXIT 119) a Měřínem (EXIT 134)

Pokračování modernizace D1 je i za současné složité situace jednoznačnou prioritou. ŘSD i jednotliví zhotovitelé dělají vše pro to, aby práce na modernizaci pokračovaly i nadále. Zítra tak budou zahájeny práce na úseku mezi Velkým Beranovem (EXIT 119) a Měřínem (EXIT 134).


Od čt 26. 3. do ne 29. 3. proběhne instalace dopravních omezení, při které se bude postupně snižovat počet jízdních pruhů. Následně bude zahájena modernizace pravého JP (směr Brno). Až do konce srpna bude doprava v úseku vedena v režimu 2+2 jízdní pruhy na levém JP (směr Praha).


Kvůli obnovení prací mezi Velkým Beranovem a Měřínem tam budou auta ve směru na Prahu jezdit jedním jízdním pruhem od čtvrtečního rána do 14.00 v neděli. Směrem na Brno bude v tomto úseku průjezdný jeden pruh od sobotního poledne do nedělního podvečera.

Pak bude provoz v obou směrech tohoto úseku D1 sveden do dvou pruhů provizorně vyznačených v levém jízdním pásu dálnice, tato úprava provozu potrvá do konce srpna. Na uvolněný pravý pás dálnice najede těžká technika, která začne odstraňovat starý kryt vozovky.





14 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Mercedes Benz eActros s dojezdem 500 km a rychlým nabíjením

Hlavní překážkou rozvoje elektrických kamionů do běžného provozu je nízký dojezd a dlouhé nabíjení, vzhledem k veliké baterii potřebné pro tšžký kamion. Dosud se elektrické nákladní vozy uvažovali jen

České dopravce vytlačuje konkurence z Východní Evropy

Ještě loni slovenský Česmad varoval, že brzy někteří zákazníci neseženou dopravu, protože na trhu není dostatek řidičů kamionů. Uplynula krátká doba a situace je dramaticky jiná. Objem zakázek na trhu

コメント


bottom of page