Rostoucí tlak na kontroly nákladních vozidel bude pokračovat, sdělil v tiskové zprávě FDP Christian Jung německý politik, zpravodaj parlamentní skupiny pro nákladní dopravu. V poslední době se zmírnil tlak na nákladní dopravu například kvůli kauze chyb silničního zákona StVO anebo nestability z důvodu Covid-19. Jako příklad uvádí fotografie přívěsů dopravní zahraniční společnosti na parkovišti Danone v Ochsenfurtu, kdy se ukázalo, že se jedná o možnou nelegální kabotáž. V současné půlroční statistice BAG v „Covid-19 krizi“ bylo méně vozidel zkontrolováno kvůli částečně nižšímu objemu dopravy. BAG se kromě nepovolené kabotáže bude soustředit na porušení 165/2014 o tachografech v návaznosti na dodržování pracovního režimu řidiče s upozorněním nad dodržováním týdenního odpočinku. Je více než veřejným tajemstvím, že dálniční policie v 16 spolkových státech se zdráhá kontrolovat dobu pravidelného týdenního odpočinku řidičů a tento úkol ve skutečnosti ponechává z velké části na BAG. BAG tedy upozornil, že toto bude i nadále prioritní součástí kontrol nákladních vozidel.
top of page
Vyhledat
Související příspěvky
Zobrazit všeMapa objízdných tras při zákazech jízdy kamionů o letních sobotách pomůže řidičovi získat rychlý přehled o tom, kudy smí a kudy naopak...
1 0610
bottom of page
Comments