top of page
Vyhledat

BAG se v kontrolách opět zaměří na kabotáž a tachografy

Rostoucí tlak na kontroly nákladních vozidel bude pokračovat, sdělil v tiskové zprávě FDP Christian Jung německý politik, zpravodaj parlamentní skupiny pro nákladní dopravu. V poslední době se zmírnil tlak na nákladní dopravu například kvůli kauze chyb silničního zákona StVO anebo nestability z důvodu Covid-19. Jako příklad uvádí fotografie přívěsů dopravní zahraniční společnosti na parkovišti Danone v Ochsenfurtu, kdy se ukázalo, že se jedná o možnou nelegální kabotáž. V současné půlroční statistice BAG v „Covid-19 krizi“ bylo méně vozidel zkontrolováno kvůli částečně nižšímu objemu dopravy. BAG se kromě nepovolené kabotáže bude soustředit na porušení 165/2014 o tachografech v návaznosti na dodržování pracovního režimu řidiče s upozorněním nad dodržováním týdenního odpočinku. Je více než veřejným tajemstvím, že dálniční policie v 16 spolkových státech se zdráhá kontrolovat dobu pravidelného týdenního odpočinku řidičů a tento úkol ve skutečnosti ponechává z velké části na BAG. BAG tedy upozornil, že toto bude i nadále prioritní součástí kontrol nákladních vozidel.



30 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Mercedes Benz eActros s dojezdem 500 km a rychlým nabíjením

Hlavní překážkou rozvoje elektrických kamionů do běžného provozu je nízký dojezd a dlouhé nabíjení, vzhledem k veliké baterii potřebné pro tšžký kamion. Dosud se elektrické nákladní vozy uvažovali jen

České dopravce vytlačuje konkurence z Východní Evropy

Ještě loni slovenský Česmad varoval, že brzy někteří zákazníci neseženou dopravu, protože na trhu není dostatek řidičů kamionů. Uplynula krátká doba a situace je dramaticky jiná. Objem zakázek na trhu

Comments


bottom of page