top of page
Vyhledat

D1 v modernizaci do konce roku 2021 i s radary pro vyšší bezpečnost

V rámci „Modernizace D1“ jsou realizovány najednou opravy na celkem sedmi úsecích. Kde přesně tyto modernizační práce probíhají a ve kterém roce mají být práce dokončeny


1. D1 Modernizace – úsek 02, EXIT 21 Mirošovice – EXIT 29 Hvězdonice, most Hvězdonice

  • Délka: 0,40 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x02b

  • Zahájení: 2018

  • Zprovoznění: 2021

2. D1 Modernizace – úsek 07, EXIT 56 Soutice – EXIT 66 Loket

  • Délka: 10,00 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x07

  • Zahájení: 2019

  • Zprovoznění: 2020


3. D1 Modernizace – úsek 11, EXIT 81 Koberovice – EXIT 90 Humpolec

  • Délka: 8,80 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x11

  • Zahájení: 2019

  • Zprovoznění: 2021

4. D1 Modernizace - úsek 12, EXIT 90 Humpolec - EXIT 104 Větrný Jeníkov

  • Délka: 13,60 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x12

  • Zahájení: 2018

  • Zprovoznění: 2020

5. D1 Modernizace – úsek 16, EXIT 119 Velký Beranov – EXIT 134 Měřín

  • Délka: 14,70 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x16

  • Zahájení: 2019

  • Zprovoznění: 2021

6. D1 Modernizace – úsek 19, EXIT 141 Velké Meziříčí-západ – EXIT 146 Velké Meziříčí-východ

  • Délka: 5,90 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x19

  • Zahájení: 2019

  • Zprovoznění: 2020

7. D1 Modernizace – úsek 23, EXIT 168 Devět křížů – EXIT 178 Ostrovačice

  • Délka: 10,30 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x23

  • Zahájení: 2020

  • Zprovoznění: 2021


Téměř na všech zúžených úsecích, se můžete setkat s nepříjemností v podobě pokuty za rychlost. ŘSD - zprovozní radary na téměř všech za sedmi modernizovaných úseků.

Jako první, se mohli řidiči potkat s radarem u Velkého Meziříčí. 

Nyní je postupně montovány i v úsecích:

  • Mirošovice - Hvězdonice

  • Soutice - Loket

  • Humpolec - Větrný Jeníkov

  • Velký Beranov - Měřín


Nejčastější příčinou nehod v omezených úsecích je nezvládnutí rychlé jízdy, náraz do dočasných svodidel, čímž se může na hodiny zastavit provoz na daném úseku. V tomto ohledu je policie s úsekovým měřením rychlosti spokojená, protože dokáže v provozu zachytit velké množství těchto případů," uvedl ředitel dopravní policie Jiří Zlý.

181 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

תגובות


bottom of page