top of page
Vyhledat

D1 v modernizaci do konce roku 2021 i s radary pro vyšší bezpečnost

V rámci „Modernizace D1“ jsou realizovány najednou opravy na celkem sedmi úsecích. Kde přesně tyto modernizační práce probíhají a ve kterém roce mají být práce dokončeny


1. D1 Modernizace – úsek 02, EXIT 21 Mirošovice – EXIT 29 Hvězdonice, most Hvězdonice

  • Délka: 0,40 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x02b

  • Zahájení: 2018

  • Zprovoznění: 2021

2. D1 Modernizace – úsek 07, EXIT 56 Soutice – EXIT 66 Loket

  • Délka: 10,00 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x07

  • Zahájení: 2019

  • Zprovoznění: 2020


3. D1 Modernizace – úsek 11, EXIT 81 Koberovice – EXIT 90 Humpolec

  • Délka: 8,80 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x11

  • Zahájení: 2019

  • Zprovoznění: 2021

4. D1 Modernizace - úsek 12, EXIT 90 Humpolec - EXIT 104 Větrný Jeníkov

  • Délka: 13,60 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x12

  • Zahájení: 2018

  • Zprovoznění: 2020

5. D1 Modernizace – úsek 16, EXIT 119 Velký Beranov – EXIT 134 Měřín

  • Délka: 14,70 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x16

  • Zahájení: 2019

  • Zprovoznění: 2021

6. D1 Modernizace – úsek 19, EXIT 141 Velké Meziříčí-západ – EXIT 146 Velké Meziříčí-východ

  • Délka: 5,90 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x19

  • Zahájení: 2019

  • Zprovoznění: 2020

7. D1 Modernizace – úsek 23, EXIT 168 Devět křížů – EXIT 178 Ostrovačice

  • Délka: 10,30 km

  • Stav: Probíhá

  • Komunikace: D1

  • Kód stavby: x23

  • Zahájení: 2020

  • Zprovoznění: 2021


Téměř na všech zúžených úsecích, se můžete setkat s nepříjemností v podobě pokuty za rychlost. ŘSD - zprovozní radary na téměř všech za sedmi modernizovaných úseků.

Jako první, se mohli řidiči potkat s radarem u Velkého Meziříčí. 

Nyní je postupně montovány i v úsecích:

  • Mirošovice - Hvězdonice

  • Soutice - Loket

  • Humpolec - Větrný Jeníkov

  • Velký Beranov - Měřín


Nejčastější příčinou nehod v omezených úsecích je nezvládnutí rychlé jízdy, náraz do dočasných svodidel, čímž se může na hodiny zastavit provoz na daném úseku. V tomto ohledu je policie s úsekovým měřením rychlosti spokojená, protože dokáže v provozu zachytit velké množství těchto případů," uvedl ředitel dopravní policie Jiří Zlý.

181 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Vznikne český BAG

Snad každý řidič kamionů zná německý BAG, který do jisté míry u našich západních sousedů supluje silniční policii. Brzy se podobné vymoženosti dočkají řidiči kamionů i u nás: "Na podnikání v silniční

bottom of page