top of page
Vyhledat

Detailní přehled místních zákazů v Tyrolsku

Rakousko je země s velkou oblibou různých zákazů, od zákazů platících v jednotlivých spolkových zemích, v některých okresech, úsecích dálnic a silnic až po zákazy platí jen v noci, pro různé typy vozidel nebo některé typy přepravovaného zboží.

V tomto článku přinášíme podrobný přehled místních zákazů ve spolkové zemi Tyrolsko.


  • B164 - Hochkönigstrasse, pro těžká nákladní vozidla s celkovou hmotností nad 7,5 t: od km 56,251 (obec Hochfilzen) do km 75,76 (St Johann in Tyrol) v obou směrech. - Tento zákaz se nevztahuje na tažná vozidla nebo těžká nákladní vozidla, která nakládají nebo vykládají nebo ukončují nebo začínají cestu v obcích St Johann in Tyrol, Fieberbrunn v Tyrolsku, Hochfilzen, Leogang ve spolkové provincii Salcburk.

  • B165 - Gerlosstrasse, pro nákladní vozidla s celkovou hmotností nad 12 tun: z Heinzenbergu do Gerlos - Tento zákaz se vztahuje také na návěsy (kromě přívěsů s maximální šířkou 2 metry) mezi Waldheimem v Hainzenbergu a vstupem na parkoviště lanovky Firstalm v Gerlös. - Tento zákaz se nevztahuje na nákladní vozy na přepravu dřeva s GVW nad 16 tun (2 nápravy) nebo 22 tun (3 nápravy) nebo na nákladní vozidla s GVW nad 16 tun, která dodávají své zboží v Hainzenbergu a Gerlosu.

  • B170 - Brixentaler Bundesstrasse , pro nákladní vozidla s celkovou hmotností nad 7,5 t: km 9,5 v Hopfgarten na 26,03 v Kirchbergu. - Tento zákaz se nevztahuje na tažná vozidla nebo těžká nákladní vozidla, jejichž .....

....celý článek si můžou přečíst naši členové zde



Jste již členem a nemáte přístup k tomuto článku? Ujistěte se, že máte správně vytvořený uživatelský účet anebo jste správně přihlášeni vpravo nahoře na stránce (resp. v mobilu na horní položce menu, viz přiložený obrázek)

42 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Mercedes Benz eActros s dojezdem 500 km a rychlým nabíjením

Hlavní překážkou rozvoje elektrických kamionů do běžného provozu je nízký dojezd a dlouhé nabíjení, vzhledem k veliké baterii potřebné pro tšžký kamion. Dosud se elektrické nákladní vozy uvažovali jen

České dopravce vytlačuje konkurence z Východní Evropy

Ještě loni slovenský Česmad varoval, že brzy někteří zákazníci neseženou dopravu, protože na trhu není dostatek řidičů kamionů. Uplynula krátká doba a situace je dramaticky jiná. Objem zakázek na trhu

Comentários


bottom of page