top of page
Vyhledat

EU vydala nová pravidla pro kabotáž

V úředním věstníku EU dnes vyšla další novelizace pro řidič NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2020/1055, kterým se mění nařízení (ES) č. 1071/2009, (ES) č. 1072/2009 a (EU) č. 1024/2012 za účelem jejich přizpůsobení vývoji v odvětví silniční dopravy


Kabotáž


  • Podnikatelé v silniční nákladní dopravě nesmějí provádět s týmž vozidlem nebo, v případě soupravy, s týmž motorovým vozidlem kabotáž ve stejném členském státě po dobu 4 dnů poté, co v tomto členském státě kabotáž dokončily.

  • Znamená to, že řidič smí provádět kabotážní přepravu po dobu 7 dnů a to tři kabotážní přepravy posobě. Následně musí být "Pauza" proluka mezi další uskutečněnou kabotážní přepravou nejméně po dobu 4 dnů.



60 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Mercedes Benz eActros s dojezdem 500 km a rychlým nabíjením

Hlavní překážkou rozvoje elektrických kamionů do běžného provozu je nízký dojezd a dlouhé nabíjení, vzhledem k veliké baterii potřebné pro tšžký kamion. Dosud se elektrické nákladní vozy uvažovali jen

České dopravce vytlačuje konkurence z Východní Evropy

Ještě loni slovenský Česmad varoval, že brzy někteří zákazníci neseženou dopravu, protože na trhu není dostatek řidičů kamionů. Uplynula krátká doba a situace je dramaticky jiná. Objem zakázek na trhu

Comments


bottom of page