top of page
Vyhledat

Hyundai Truck HDC-6 NEPTUNE, líbí se vám?

Hyundai vytvořil první koncept v roce 2013 svým elektrickým vozidlem s palivovými články. Od té doby automobilka představila Nexo a do technologie investovala 6,4 miliardy dolarů.

Dále společnost Hyundai Motor Company a H2 Energy založily v dubnu 2019 svůj společný podnik Hyundai Hydrogen Mobility. Cílem této spolupráce je rozšířit evropský ekosystém vodíkové mobility zavedením používání nákladních vozidel na palivové články. Společný subjekt zahájil aktivní pokrok směrem k čisté mobilitě ve Švýcarsku plánem společnosti do roku 2025 dodávat 1600 elektrických těžkých nákladních automobilů na palivové články.


1. července 2020 Hyundai předvádí své vodíkové a mobilní řešení na veletrhu H2 Mobility + Energy 2020 v Koreji. Jednou z klíčových konstrukčních inspirací pro koncept HDC-6 NEPTUNE byly ikonické železniční vlaky New Yorku ve 30. letech 20. století, který byl jeden z největších technologických pokroků na počátku 20. století. HDC-6 NEPTUNE využívá pevnou strukturu s hladkým a zaobleným čelním designem a vytváří tak zcela unikátní rám pro elektrický truck poháněný vodíkem.

HDC-6 NEPTUNE povede přechod k éře ekologických užitkových vozidel. Společnost Hyundai plánuje uvést na trh HDC-6 NEPTUNE vývojem vylepšeného systému palivových článků s vysokou životností a výkonem, optimalizovaného pro těžká nákladní vozidla během následujících tří až čtyř let.

Hyundai plánuje rozšířit své vodíkové postavení na trhy užitkových vozidel s HDC-6 NEPTUNE, který ztělesňuje vizi společnosti pro kamion s palivovými články s nulovými emisemi uhlíku a vede v paradigmatu k ekologickým užitkovým vozidlům v tomto odvětví.



11 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Mercedes Benz eActros s dojezdem 500 km a rychlým nabíjením

Hlavní překážkou rozvoje elektrických kamionů do běžného provozu je nízký dojezd a dlouhé nabíjení, vzhledem k veliké baterii potřebné pro tšžký kamion. Dosud se elektrické nákladní vozy uvažovali jen

České dopravce vytlačuje konkurence z Východní Evropy

Ještě loni slovenský Česmad varoval, že brzy někteří zákazníci neseženou dopravu, protože na trhu není dostatek řidičů kamionů. Uplynula krátká doba a situace je dramaticky jiná. Objem zakázek na trhu

Comentários


bottom of page