top of page
Vyhledat

Iveco vyslyšelo přání profi řidičů

Sezení za volantem je do jisté míry nejméně zdravým způsobem trávení volného času. Řidič, který si zvolí toto povolání, je na dlouhých mezinárodních linkách odkázán na domácí kutilství aby zachoval svou vášeň ke cvičení, nebo alespoň se trochu staral o své zdraví a fyzickou kondici.

Jak tedy důstojně trávit čas v posilovně bez posilovny? To se velmi snadno řekne, ovšem o to hůře provede. Italská společnost představila novou řadu těžkých nákladních vozidel Iveco S-WAY a dva koncepční nákladní vozy:


  • Iveco Fit Cab

  • Iveco MAGIRU

které jsou vybaveny kompaktním fitness centrem vloženým do jedné ze stěn kabiny. Po jejím rychlém rozložení řidič ve výbavě najde například sadu činek a cvičících kabelů, odporové gumy, hrazdu nebo dokonce stepper. 

Aby mohli řidiči dobře vykonávat svou práci, potřebují pohyb bez kterého se neobejdou. Neustálé „domácí“ kutilství a vylepšení, kterým si řidiči dokáží své prostředí vylepšit je však trnem oku dopravci, který v případě prodeje vozidla na jeho hodnotě ztrácí. Společnost Iveco využila oba dva modely k realizaci série zákaznických workshopů s řidiči a vlastníky vozidel. Spolupráce s řidiči i majiteli vozidel na získávání jejich informací byla klíčová. Po dokončení těchto konzultací zahrnula společnost Iveco zpětnou vazbou do závěrečné fáze vývoje.

Gerrit Marx, prezident divize komerčních a speciálních vozidel koncernu CNH Industrial, vysvětlil: „Při vývoji našich výrobků se řídíme přístupem zaměřeným na zákazníky a řidiče - ti se účastní našich aktivit v terénním testování, poskytují nám svými názory vodítko a zpětnou vazbu. Chceme budoucí zákazníky v podobě spolupracujících zapojit do dialogu. Nová vozidla tak, odpovídají jejich potřebám a přáním – jako nákladní vozy vyvinuté zákazníky pro zákazníky.“ Novinka je ve fázi funkčního vstupu na trh a společnost předpovídá, jak důležité je pro dopravce, aby se právě jejich řidič cítil dobře.

61 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Kamiony s dieslem se do roku 2040 přestanou v EU prodávat

Na portálu Fdrive.cz vyšel článek, který uvádí: "Evropští zákonodárci podle tiskové zprávy Evropského parlamentu odsouhlasili cíle emisí CO2 pro těžká nákladní vozidla, které povedou k úplnému ukončen

bottom of page