top of page
Vyhledat

Kalendář zákazů jízdy v Evropě červen 2022

Kalendář zákazů jízdy pro svátky a prázdniny na červen 2023


2.6. (čtvrtek)

  • Itálie - 07:00 - 22:00 pro nákladní vozy nad 7,5t

  • Rakousko - 09:00 - 22:00 na A12 a A13 ve směru Itálie

4.6. (sobota)

  • Francie - 22:00 - 24:00 pro vozy nad 7,5t

  • Luxemburg - 21:30 - 24:00 ve směru do Francie a 23:30 - 24:00 ve směru do Německa pro vozy nad 7,5t

  • Polsko - 18:00 - 22:00 pro vozy nad 12t (mimo vozů, které se vrací ze zahraničí)

  • Maďarsko - 22:00 - 24:00 pro vozy nad 7,5t

5.6. (neděle)

  • Německo - 00:00 - 22:00 pro vozy nad 7,5t a nákl. vozy s přívěsem

  • Polsko - 8:00 - 22:00

  • Francie - 00:00 - 24:00

  • Luxemburg - 00:00 - 21:45

  • Rakousko - 00:00 - 22:00

  • Slovinsko - 08:00 - 22:00

  • Švýcarsko - 00:00 - 24:00

  • Maďarsko - 00:00 - 22:00

6.6. (pondělí)

  • Německo - 00:00 - 22:00

  • Francie - 00:00 - 22:00

  • Itálie - 00:00 - 22:00 na Brennerské dálnici směrem na sever

  • Luxemburg - 00:00 : 21:45

  • Rakousko - 00:00 - 22:00

  • Švýcarsko - 00:00 - 24:00

  • Maďarsko - 00:00 - 22:00

15.6. (středa)

  • Chorvatsko - 15:00 - 23:00 pro vozy nad 7,5t nebo tahače s přívěsem v délce nad 14m

  • Polsko - 18:00 - 22:00


16.6. (čtvrtek)

  • Německo - 00:00 - 22:00 zákaz pro Baden-Württemberg, Bayern, Hessen, Nordrhein-Westfalen, Rheinland-Pfalz und Saarland

  • Itálie - 00:00 - 22:00 na Brennerské dálnici

  • Chorvatsko - 14:00 - 23:00

  • Rakousko - 00:00 - 22:00

  • Polsko - 08:00 - 22:00

21. Juni

  • Chorvatsko - 15:00 do 23:00

22. Juni

  • Chorvatsko - 14:00 do 23:00

25. Juni

  • Chorvatsko - 4:00 do 14:00

  • Slovinsko - 8:00 - 21:00 platí jen na některých silnicích a pro vozy nad 7,5t


Letní zákazy jízdy v Polsku


Začínají 24.6. a končí 1.9. Kamiony nad 12t nesmí v polsku jezdit v těchto časech:

  • pátky 18:00 do 22:00

  • soboty 8:00 do 14:00

  • neděle 8:00 do 22:00


1 496 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Mercedes Benz eActros s dojezdem 500 km a rychlým nabíjením

Hlavní překážkou rozvoje elektrických kamionů do běžného provozu je nízký dojezd a dlouhé nabíjení, vzhledem k veliké baterii potřebné pro tšžký kamion. Dosud se elektrické nákladní vozy uvažovali jen

České dopravce vytlačuje konkurence z Východní Evropy

Ještě loni slovenský Česmad varoval, že brzy někteří zákazníci neseženou dopravu, protože na trhu není dostatek řidičů kamionů. Uplynula krátká doba a situace je dramaticky jiná. Objem zakázek na trhu

Comments


bottom of page