top of page
Vyhledat

Německý spolkový úřad pro nákladní dopravu rozhodl nad řidiči, kteří nemají platné osvědčení "95"

Aby se zajistilo zejména nezbytné zboží pro lékařskou péči, ale i zboží každodenní potřeby a aby se vzala v úvahu vysoká potřeba řidičů, Spolkový úřad pro přepravu zboží se v současnosti nezabývá kontrolami řidičů z pohledu osvědčení "95".

Zohledňuje se zejména skutečnost, že v současné době nelze uskutečnit školení a klíčové číslo „95“ nelze prodloužit, pokud vypršela řidiči platnost. Upozorňují, že za implementaci zákona o kvalifikaci řidičů z povolání jsou odpovědné státní orgány. Nemohou v okamžiku zjistit, do jaké míry byly v jednotlivých státech vytvořeny výjimky pro získání profesního prodloužení. Evropská komise se domnívá, že v současné situaci lze vyřizovat stížnosti, pokud by požadované školení mohlo být dokončeno. Dočasná absence k získání klíčového čísla „95“ a prodloužení řidičského průkazu nebo potrestání za porušení bude tedy bez řešení. Nezbavuje však řidiče ke splnění základní povinnosti při obnovení normálního provozu jej okamžitě doplnit.

9 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Mercedes Benz eActros s dojezdem 500 km a rychlým nabíjením

Hlavní překážkou rozvoje elektrických kamionů do běžného provozu je nízký dojezd a dlouhé nabíjení, vzhledem k veliké baterii potřebné pro tšžký kamion. Dosud se elektrické nákladní vozy uvažovali jen

České dopravce vytlačuje konkurence z Východní Evropy

Ještě loni slovenský Česmad varoval, že brzy někteří zákazníci neseženou dopravu, protože na trhu není dostatek řidičů kamionů. Uplynula krátká doba a situace je dramaticky jiná. Objem zakázek na trhu

Comments


bottom of page