6. bře 2021
Aktualizace: 24. čvn 2021
Belgická objednávka, jak se představila, zahrnuje dodávku a údržbu vojenských nákladních vozidel 879 CF:
636 dvounápravových jednotek s převodovkou 4 × 4
243 jednotek se 4 nápravami a převodovkou 8 × 8
Dodávka prvních vozidel je naplánována na rok 2022 a poslední vozidla budou vyrobena v roce 2025. Nahradí Unimogy a Volva z 80. let.
U modelů CF Military DAF úzce spolupracuje s Tatra Trucks. Český výrobce tak poskytne svému podvozku nezávislé zavěšení a převodovku integrovanou do středové trubky. To dává CF Military pozoruhodné schopnosti v terénu a řidičům výjimečný komfort, a to i při jízdě v nejtěžším terénu.
Nákladní automobily budou poháněny motory Paccar MX-11 (pro verzi 4 × 4) a MX-13 (pro verzi 8 × 8) o objemu 10,8 a 12,9 litru s výkony od 300 kW / 410 k při 340 kW / 460 hp.
Kromě toho si společnost DAF vybrala Hiab jako dodavatele všech systémů zvedacích háků a jeřábů pro manipulaci s nákladem a společnost VS-Mont pro dodávku sklápěcích nástaveb. Nákladní nástavby bude vyrábět společnost Porgest. Celkem 352 vojenských vozidel CF bude dodáno s nejmodernější balistickou kabinou dodávanou společností Tatra Defense Systems.
Kabiny pro vojenské vozy CF se budou vyrábět v továrně na kabiny DAF ve Westerlo v Belgii. Motory pocházejí z továrny motorů DAF v nizozemském Eindhovenu. Podvozek bude vyráběn v továrně Tatra v České republice. Veškerou údržbu vojenských nákladních vozidel CF pro belgické ozbrojené síly může provádět síť profesionálních distributorů DAF, která má v Belgii 27 závodů.