top of page
Vyhledat

DB Schenker začíná z Číny vozit zboží na kamionech

Krize námorní přepravy, která se rozjela v období pandemie Covid, vede společnost DB Schenker k tomu, že spouští kamionovou linku z Číny do Česka. Námořní doprava se kvůli covidu nejdříve utlumila, rozvolnění sebou přineslo narušení dodavatelských řetězců, nestíhající přístavy v Číně a z toho plynoucí obrovské prodlevy v dodávkách do Evropy.

Přes 13 tisíc kilometrů dlouhá trasa z Číny do Česka vede přes Rusko, Bělorusko a Polsko. Čínský partner nejdříve přiveze zásilku na hranice s Ruskem, kde je následně přeloženo na kamion. Odtud již přeprava probíhá pod patronátem DB Schenker až do Česka.

Standardní přeprava o objemu 33 palet s maximální hmotností 22 tun trvá dva týdny. „Zvláštní doba si žádá nestandardní řešení. Vzhledem k vytížení obvyklých přepravních cest z Číny je na trhu o tuto alternativu velký zájem. Doufáme, že se kamionová linka z Číny stane součástí standardní nabídky, která částečně usnadní toky zboží z celé jihovýchodní Asie do střední Evropy,“ uvedl ředitel společnosti DB Schenker v ČR Tomáš Holomoucký. DB Schenker, která zajišťuje mezinárodní přepravu zboží formou silniční, železniční, letecké a námořní přepravy, funguje na českém trhu od roku 1991, má zde 2200 spolupracovníků a 22 pracovišť. Síť DB Schenker působí ve více než 130 zemích, kde zaměstnává přes 77 tisíc spolupracovníků.





953 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Plošný zákaz předjíždění kamionů na dálnicích přichází

Tento týden začnou silničáři instalovat na D1 dopravní značení pro plošný zákaz předjíždění kamionů mezi Mirošovicemi a Brnem. Postupně mají přibýt další úsek D1 i další dálnice. Zákaz předjíždění se

V Texasu chystají chytrou dálnici, bude sama komunikovat s vozidly

Technologie pronikají doi všech částí našich životů a plíživě ovlivňují naše chování. Je tohle cesta jak předejít dopravním přestupkům? Inteligentní dálnice jsou poměrně novým přírůstkem do sady chytr

bottom of page