top of page
Vyhledat

Hraniční přechody pro nákladní dopravu v okolních zemích

Rakousko

  • Dolní Dvořiště - Wullowitz

  • České Velenice - Gmünd - Böhmzeil – pouze pro nákladní dopravu do 3,5t

  • Nová Bystřice - Grametten

  • Hatě - Kleinhaugsdorf

  • Mikulov – Drasenhofen

Německo

  • Strážný – Phillippsreut

  • Pomezí nad Ohří - Schirnding

  • Rozvadov- Waidhaus (dálnice)

  • Folmava - Furth im Wald / Schafberg

  • Železná Ruda - Bayerisch Eisenstein

  • Krásný Les - Breitenau (dálnice)

  • Hora Sv. Šebestiána - Reitzenhain

Polsko

  • Harrachov - Jakuszyce

  • Náchod - Kudowa-Slone

  • Bartultovice - Trzebina

  • Bohumín - Nowe Chalupki

  • Věřňovice - Gorzyczki

  • Boguszowice -Chotěbuz

  • Královec - Lubawka (zákaz vozidel nad 9t)

  • Mikulovice - Głucholazy

  • Závada - Golkowice (max. 9t a max výška 3,4 m)

Slovensko

  • Mosty u Jablunkova – Svrčinovec

  • Bumbálka - Makov

  • Střelná – Lysá pod Makytou

  • Brumov-Bylnice – Horní Srnie

  • Starý Hrozenkov – Drietoma

  • Strání – Moravské Lieskové – pouze ČR a SR dopravci

  • Velká nad Veličkou – Vrbovce – pouze ČR a SR dopravci

  • Sudoměřice-nová cesta - Skalica

  • Břeclav – Brodské – nákladní N1

  • Hodonín – Holíč – pouze dopravci ČR a SR



1 182 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Mercedes Benz eActros s dojezdem 500 km a rychlým nabíjením

Hlavní překážkou rozvoje elektrických kamionů do běžného provozu je nízký dojezd a dlouhé nabíjení, vzhledem k veliké baterii potřebné pro tšžký kamion. Dosud se elektrické nákladní vozy uvažovali jen

České dopravce vytlačuje konkurence z Východní Evropy

Ještě loni slovenský Česmad varoval, že brzy někteří zákazníci neseženou dopravu, protože na trhu není dostatek řidičů kamionů. Uplynula krátká doba a situace je dramaticky jiná. Objem zakázek na trhu

bottom of page