top of page
Vyhledat

IVECO představuje nové (nejen) závodní vozy IVECO S-WAY R

V sobotu 16. května 2020 ve zkušebních prostorech závodu v Ulmu na výrobu těžkých nákladních automobilů a výzkumném a vývojovém středisku IVECO, se konala testovací jízda. Tým Schwabentruck předvedl své nové kamiony na zkušební dráze ve skutečně závodním tempu.


Všichni kolegové a fanoušci si tak mohli zhlédnout nejen ukázky jízd, ale také krátký šot dokumentující velmi úspěšnou sezónu 2019 včetně informací k nadcházejícím závodním akcím.


Prezentaci nákladních vozů IVECO S-WAY R předcházelo pět měsíců vývoje a testování. Nové závodní vozy těží ze všech špičkových projekčních a konstrukčních prvků řady IVECO S-WAY uvedených na trh v roce 2019, a to od kabiny, jež kombinuje funkčnost s pohodlím, až po optimalizovanou aerodynamiku projevující se snížením koeficientu odporu Cx až o 12% a tím i následnou čtyřprocentní úsporou paliva.

Konstrukce této kabiny je orientovaná na potřeby řidiče a poskytuje prvotřídní životní a pracovní podmínky s prostorným prostředím, vynikající ergonomií řízení a dobře rozvržené uspořádání, které kombinuje funkčnost s komfortem. Tato konstrukce také myslí na bezpečnost řidiče díky vyztužené konstrukci (kompatibilní s kabinou ECE R29.03) a mnohem lepší viditelnosti po okolí a za všech podmínek.

IVECO S-WAY nabízí širokou škálu dieselových motorů a motorů na zemní plyn Euro VI / d, aby vyhovovaly všem aplikacím. Dieselové motory se 3 zdvihy a výkonem v rozmezí 330 až 570 poskytují špičkový výkon ve své třídě. Jsou k dispozici také ve verzích na zemní plyn, které nabízejí čistý chod a tichý provoz.

Pro logistické operátory, kteří chtějí provozovat „zelený“ vozový park, zůstává IVECO S-WAY Natural Power jediným nákladním vozem na zkapalněný zemní plyn o výkonu motoru 460 HP schopným ujet na dálkových trasách až 1600 km. S tímto vozidlem budou těžit ze všech výhod, které zemní plyn poskytuje, neboť je jedinou bezprostředně dostupnou nízkoemisní alternativou nafty v segmentu těžkých silničních vozidel, jež v porovnání s dieselovými motory snižuje objem emisí pevných částic o 99 %, u objemu NO2 je to o 90 %, a u biometanu je objem emisí CO2 o 95 % nižší, tj. blíží se nule.

Prediktivní systém řízení IVECO HI-CRUISE GPS integruje funkce asistence při řízení, jako je eko-roll, prediktivní řazení a prediktivní tempomat pomocí nejmodernější technologie mapování GPS.

12stupňová automatická převodovka HI-TRONIX s elektronickou spojkou nabízí nejpokročilejší technologii ve své kategorii, nejlepší poměr krouticího momentu ve své třídě a dlouhé intervaly výměny oleje v převodovce.

Funkce Anti-idling zabraňuje dlouhým volnoběžným otáčkám a automaticky vypíná motor. Smart EGR zvyšuje účinnost spalování optimalizací načasování vstřikování a snížením spotřeby. Pomocná zařízení inteligentního motoru zabraňují plýtvání energií, pokud není jejich provoz nutný: Čerpadlo kompresoru inteligentní alternátor kompresoru vzduchové spojky.

Díky zbrusu nové kabině, vynikající spotřebě paliva a pokročilé technologii a konektivity je nákladní vozidlo IVECO S-WAY kompletním dopravním řešením navrženým tak, aby řidičům poskytovalo vynikající pobyt v kabině a majitelům nejlepší řešení v jeho nákladovosti.


Máme se na co těšit!

38 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Plošný zákaz předjíždění kamionů na dálnicích přichází

Tento týden začnou silničáři instalovat na D1 dopravní značení pro plošný zákaz předjíždění kamionů mezi Mirošovicemi a Brnem. Postupně mají přibýt další úsek D1 i další dálnice. Zákaz předjíždění se

V Texasu chystají chytrou dálnici, bude sama komunikovat s vozidly

Technologie pronikají doi všech částí našich životů a plíživě ovlivňují naše chování. Je tohle cesta jak předejít dopravním přestupkům? Inteligentní dálnice jsou poměrně novým přírůstkem do sady chytr

bottom of page