top of page
Vyhledat

Němci vybudovali infrastrukturu pro testování alternativních pohonů v reálném provozu

Upozornění: článek pro fajnšmekry a nadšence do alternativních řešení


Přiložená mapa dobíjecí infrastruktury v Německu je sice pochopitelně německy, překlad uvádíme tady v článku.


Hochleistungsladen im Fernverkehr

  • jsou to dobíjecí stanice s vysokým výkonem

  • zaměření tohoto projektu je na testování stacionárních dobíjecích stanic u odpočívadel a průmyslových parků


E-highway Bayern

  • jak již z názvu vyplývá, je to "e-dálnice" v Bavorsku

  • zaměření je na dosažení synergií z využívání různých technologií pohonu a dobíjecí infrastruktury jak dynamických, tak stacionárních nabíječek elektrických baterií nebo vodíkových vozidel


LKW-Innovationscluster Rhein-Main/Rhein-Neckar

  • ve volném překladu "kamionové inovační centrum na řekách Rýn-Main a Rýn-Neckar

  • zaměření je na testování rozličných technologií pohonu a dobíjecích infrastruktur; optimalizace administrativních procesů pro plánování, povolování a předání stavby; schvalování dočasného využívání krajnice (jako jízdního pruhu); náročné výškové profily


Legenda napravo


Pohonné technologie

  • Baterieelektrisch (BEV) - baterie na elektřinu

  • Brennstoffzellenelektrish - elektřina v palivových článcích

  • Laden während der Fahrt von Batterie- und Brennstoffzellen-LKW - dobíjení počas jízdy z kamionu na baterie nebo na palivové články


Infrastruktura

  • H2-Tankstelle - čerpací stanice na vodík

  • Ladesäule BEV - dobíječka el. baterií

  • Ladesäule BEV auf Betriebshof - dobíječka el. baterií v prům. parku

  • Infrastruktur für dynamisches Laden (Oberleiten) - infrastruktura na dynamické dobíjení (vedení vrchem)

  • Ladebrücke auf Betriebshof - dobíjecí most v prům. parku

  • Ladebrücke auf Raststätte - dobíjecí most na odpočívadle

  • Ladepark - dobíjecí park









89 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Mercedes Benz eActros s dojezdem 500 km a rychlým nabíjením

Hlavní překážkou rozvoje elektrických kamionů do běžného provozu je nízký dojezd a dlouhé nabíjení, vzhledem k veliké baterii potřebné pro tšžký kamion. Dosud se elektrické nákladní vozy uvažovali jen

České dopravce vytlačuje konkurence z Východní Evropy

Ještě loni slovenský Česmad varoval, že brzy někteří zákazníci neseženou dopravu, protože na trhu není dostatek řidičů kamionů. Uplynula krátká doba a situace je dramaticky jiná. Objem zakázek na trhu

Comments


bottom of page