top of page
Vyhledat

Španělští kontroloři, budou mít krom pokut nové pomocníky k usměrnění rychlých řidičů

DGT zahájilo tento týden novou rychlostní kampaň, kterou naváže na letní víkendy. Do boje s neukázněnými řidiči, zapojila 12 vrtulníků pro měření rychlosti vozidel jedoucích po dálnici i silnici.

Celý týden budou nové rychlostní „kampaně“ na španělských silnicích, se kterými se snaží obnovit řád i v průběhu posledních dnů před rozběhnutím státu k běžnému životu po Covid-19. S tímto zařízením se Traffic snaží dodržovat limity na silnici a omezit počet nehod, zejména pocházející z víkendu, kdy se znepokojivě zvýšil.

V rámci součtu radarů rychlosti Traffic také hlásí, že zejména hlavní silnice již konkrétně mají letos v létě až 1 324 radarů (548 mobilních radarů, 12 helikoptér, 764 kontrolních bodů s pevnou rychlostí- z toho 80 úsekových, 216 kamer pro telefonní a mobilní ovládání, 11 robotů pro regulační a řídící činnosti a až 15 maskovaných tahačů a dodávkových vozidel. DGT nyní také přidá 11 dronů a především 12 vrtulníků Pegasus, kteří již létají nad španělskými silnicemi, aby mohli sledovat provoz a měřit rychlost ze shora.

Zvláštní pozornost bude věnovat hlavním prázdninovým dnům ve kterých se očekává větší počet cestovních výletů. Tyto fáze jsou následující:

  • operativní měření bude od pátku 3. července do neděle 5. července

  • pak od pátku 31. července do neděle 2. srpna

  • od pátku 14. srpna do neděle 16. srpna

  • od pátku 28. srpna do pondělí 31. srpna

Hlavním cílem nové kontrolní a sledovací operace, kterou DGT chystá během několika příštích týdnů na španělských silnicích, je pokusit se snížit počet dopravních nehod. Za tímto účelem bude dva z nejvíce kontrolovaných aspektů používáno mobilního zařízení za volantem jako jedna z hlavních rozptýlení při řízení a rychlosti , což jsou dva z hlavních faktorů dopravních nehod.




11 zobrazení0 komentářů

Související příspěvky

Zobrazit vše

Mercedes Benz eActros s dojezdem 500 km a rychlým nabíjením

Hlavní překážkou rozvoje elektrických kamionů do běžného provozu je nízký dojezd a dlouhé nabíjení, vzhledem k veliké baterii potřebné pro tšžký kamion. Dosud se elektrické nákladní vozy uvažovali jen

České dopravce vytlačuje konkurence z Východní Evropy

Ještě loni slovenský Česmad varoval, že brzy někteří zákazníci neseženou dopravu, protože na trhu není dostatek řidičů kamionů. Uplynula krátká doba a situace je dramaticky jiná. Objem zakázek na trhu

bottom of page