Aktualizováno: 12. 6. 2021
Sdružení DocStop se ve Francii rozšiřuje a díky Vinci Autoroutes spojuje své síly se 14 000 parkovacími místy pro nákladní vozidla, která tudy projíždí.
Trpí-li řidič nákladního vozidla opakující se nemocí a nemá čas navštívit lékaře, či se jedná o akutní případ protože je na cestě, nebo má horečku a chcete vědět co mu je? Sdružení DocStop, které pochází z Německa a má silné zastoupení ve střední Evropě, se rozšiřuje již i ve Francii. Jeho raison d'être (v překladu "smysl bytí") je poskytovat lékařskou službu řidičům nákladních vozidel na cestách tak, aby se mohli cítil dobře. Pro běžného zaměstnance není většinou problém uvolnit se z práce a zajít k lékaři, ovšem řidič tuto možnost prostě nemá … stále je na cestách.
Princip je jednoduchý, protože si řidič dojedná schůzku s praktickým lékařem nebo specialistou vytočením telefonního čísla 00 800 03 62 78 67, bezplatné číslo dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (hovor ale bude bezplatný zřejmě jen pro volání z francouzského čísla). Hovor je geolokační, dorazí na linku pomoci Save Assistance, která identifikuje parkovací bod na vaší trase a poté pošle lékaře ze sítě DocStop v jeho blízkosti (v okruhu 4 km).
Vinci Autoroutes uvedl na webu www.docstop.eu sdružení 14 000 parkovišť v jeho síti. V případě potřeby lze dopravu mezi těmito parkovacími místy a místem setkání zajistit taxíkem. Není nutné žádné předchozí členství a konzultace k evidenci. Zákaznická linka nabízí vícejazyčný servis, který reaguje na francouzské řidiče nákladních vozidel i na ty, kteří projíždějí a mají potíže náhle a potřebují pomoc.
#D365 #Dispecink365 #Dispecing365 #ridicisobe #vodicisebe #ridici #vodici #kamionaci #kamionisti #truckeri #profesionalniridici #profesionalnivodici #zakazyjizdy #zakazyjizdykamionu #zakazyjazdy #zakazyjazdykamionov #vyjimky #logistikapomaha #nakladnidoprava #doprava #kamion #zdravi #lekar
Aktualizováno: 25. 5. 2021
Total a AS 24 spojily své síly se Service 24, lídrem v oblasti asistence těžkých vozidel v Evropě. Multiservisní karty Total a AS 24 jsou teď vylepšeny o novou asistenci řidičům a přepravcům.
Profesionálové využívající tuto novou službu Total Truck Assistance těží z prémiové pomoci na evropské úrovni. Německý poskytovatel služeb Service 24 Notdienst GmbH nabízí v Evropě řadu asistenčních řešení pro vozidla. Společnost Service 24, která byla založena v roce 1981, vyvinula síť nezávislých garáží po celém kontinentu. Mezinárodní hráči, jako jsou pojišťovací, leasingové a půjčovny vozidel, důvěřují pomoci poskytované přes tým Servis24.
Technická, ale i právní pomoc
Total Truck Assistance je k dispozici držitelům karet Total a AS 24, zejména u nákladních vozidel nad 3,5 t, ve 45 zemích. Total a AS 24 tak svým zákazníkům nabízejí široký výběr právní, lékařské a technické pomoci ve více než 40 000 opravárenských centrech těžkých nákladních vozidel v Evropě.
K dispozici jsou další služby, jako je placení pokut, rezervace hotelů a hromadných dopravních prostředků.
Služby nabízené prostřednictvím služby 24
technická pomoc
právní pomoc
zdravotní asistence
platba pokut
hotelová rezervace a dopravní prostředky
Zákaznická linka
Řidiči nákladních vozidel jsou podporováni 24/7 ve 23 jazycích:
Celková pomoc s kamiony 24/7: +33 (0) 970 824 240
As 24 Truck Assistance 24/7: +33 (0) 970 824 247
Řidiči tak skutečně pomalu získávají čím dál větší zázemí a služba Servis24 zná jejich vlastní potřeby na cestách.
#d365 #dispecink365 #dispecing365 #ridicisobe #vodicisebe #kamionaci #kamionisti #truckeri #Francie #Total #AS24 #asistencnisluzba #servis
Aktualizováno: 22. 5. 2021
Scania Frostfire je nejnovější model od společnosti Svempa.
Švédský tuner Sven Erik “Svempa” Bergendahl, kterému bude brzy 82, nedávno dokončil svůj nejnovější show truck: Scania Frostfire. Návrh a vývoj Scania Frostfire trval dva roky pro Svempu a jeho hlavního designéra Jana Richtera. Veškerou výrobu blatníků, bočních prahů a zadních dílů svěřila společnost Aluminiumsvets i Östergötland se sídlem ve Skänninge, městě na půli cesty mezi Stockholmem a Göteborgu.
Celkově si změna vyžádala 1 200 hodin práce, 150 litrů barvy, ale také 18 vrstev laku. Karoserie byla upravena společností Aluminiumsvets i Östergötland. Barevná kombinace byla zvolena po návštěvě lakovny v Nizozemsku: modrá kabina je doplněna akcenty v černé a oranžové barvě, zejména však motivem napodobujícím kousky ledu. Zpočátku nebyl Svempa ohromen tlumeným zakončením, ale postupem času změnil názor.
"Tento vůz je pro řidiče fantastický," říká šťastně Svempa. "Jako mnoho dalších v tomto oboru dávám přednost V8 , jeho zvuku a vysoce kvalitnímu motoru."
#d365 #dispecink365 #dispecing365 #ridicisobe #vodicisebe #kamionaci #kamionisti #truckeri #dispeceri #scania #truck