top of page
Vyhledat

Od pondělí 19. 4. 2021 do pátku 30. 4. 2021 budou každou noc od 20:00 do 5:00 probíhat údržbové práce v tunelu Liefkenshoek v Belgii.

Během těchto prací bude k dispozici pouze 1 jízdní pruh v každém směru jízdy. V důsledku toho můžou mít řidiči nadrozměrných přeprav a přeprav nákladní dopravy nad 12 tun obtížnější průjezd v místě uzavírky. U nadrozměrných přeprav a širších druhů přepravy nákladní dopravy je žádáno vyhnout se výše uvedeným datům a časům k průjezdu.




124 zobrazení0 komentářů

K čemu je řidiči nákladního auta znalost předpisů, procesů a dalších témat, nad rámec nad jejich dovednost dobře řídit nákladní vozidlo? Pomůže to v oblastech jako např. tyto?

  • znát svá práva a povinnosti, vědět na co mám nárok

  • předejít chybám, nehodám, zraněním

  • vědět jak se zachovat v konkrétní situaci

  • jak komunikovat s úřady, zejména v zahraničí

Anebo to považujete v dnešní době za zbytečnost? Na trhu práce je málo řidičů a svoji práci si najde každý?


Odkaz na dotazník, kde se můžete podělit o svůj pohled na věc: https://forms.gle/tmrhNAt1hPFUUkq3A


Děkujeme za vaše názory!




37 zobrazení0 komentářů

Podle údajů společnosti Acumen Research and Consulting se očekává, že trh s částečně a zcela autonomními kamiony bude v letech 2020 až 2027 růst ročním tempem 10,1%. Tato technologie, jak říkají odborníci, má potenciál způsobit revoluci v nákladní přepravě. Zasáhne všechny oblasti globální ekonomiky a vytváří nové obchodní příležitosti, které ušetří společnostem miliony.

Největší dopad, který autonomní nákladní automobily ponesou, bude úspora nákladů a efektivity jak pro dopravce, tak jejich zákazníky. Významné bude, že autonomní nákladní automobily zaručí schopnost provozu 24 hodin denně a budou mít konzistentní kilometrový výkon, díky čemuž budou nákladní automobily bezpečnější a úspornější. Náklad přijede na místo určení rychleji. Zásahu lidského řidiče kamionu se však zcela nevyhne.

V USA odhaduje American Trucking Association, že na silnicích je více než 3,5 milionu řidičů nákladních vozidel, přičemž v celém odvětví je zaměstnáno téměř 8 milionů lidí. Statistiky Úřadu pro sčítání lidu ukazují, že nákladní doprava je nejčastější prací v 29 státech USA, před zemědělskými, pedagogickými a sekretářskými pozicemi.

Celoevropský průmysl se však může také brzy ocitnout na pokraji změn. Téměř tucet společností po celém světě pracuje na vývoji autonomního nákladního automobilu a jeho zařazení na trh. Například kalifornská firma TuSimple s autonomními nákladními kamiony také provádí testy v Arizoně a Novém Mexiku, které zahrnují dodávky z depa do depa - zcela bez zásahu řidiče, i když pod jeho dohledem.




125 zobrazení0 komentářů
bottom of page